سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسیجی خوش به حالت - بسیجی

بسیجی خوش به حالت

دوشنبه 85 آذر 20 ساعت 1:55 صبح

بسیجی خوش به حالت ،مگه تو چه کار کرده بودی که خدا تورو، جسمت رو و دلت رو کشوند برد کربلا .اونجا هم که رفته بودی بازم مشغول مناجات و راز ونیاز بودی.باز هم ابراز عاشقی به خدا.به خدایی که معلوم نیست چند روز دیگه، چند ساعت دیگه یا چند دقیقه دیگه قرار جونت رو بگیره و تو رو از دنیا وتمام لذات اون دور کنه.

خوش به حالت که اینقدر قوی هستی .زور بازوت رو نمی گم.نفست رو می گم.

اما من چی؟من که امروز در صلح و صفا به دور از توپ و موشک و خمپاره در شهر و در کنار خانواده ام زندگی می کنم همین که می خوام دو رکعت نماز بخونم زورم میاد.انگار می خوام کوهی رو از جا بکنم.

بسیجی تو خیلی قوی هستی تویی که از تمام لذات دنیوی چشم پوشیدی و رفتی وسط تیر و گلوله.

ان روز که تو رفتی به میدون جنگ تا از ناموس و مملکتت دفاع کنی خیلی ها سوراخ موش می خریدن و توش قایم می شدن همین که یه کم اوضاع اروم می شد می اومدن بیرون و دنبال پر کردن جیب خودشون بودن.

اره اونا جیبشون رو پر می کردن و تو اونجا سینه ات رو سپر کرده بودی.حالا امروز که تو رفتی اونا وضع مالیشون توپه توپه هر روز هم بهتر می شه اما اگر یه خورده هم اینا به فکر شما بودن خوب بود.باز دلمون نمی سوخت.

طرف به چندتا پست و مقام رسیده و جیبش هم پر پول اما وقتی حرف از بسیجی و شهید و شهادت می شه به اقا بر می خوره!

اخه ادم بیچاره اگر اون روز بسیجی های ما نمی جنگیدن که امروز تو صاحب این همه مال و املاک نبودی.

بی حجابی هم که دیگه غوغا می کنه.با دختری که حجاب درستی هم نداره مصاحبه می کنند می گن نظرت راجع به بسیجی چیه می گه...

بسیجی های عاشق من از خدای خودم یک چیز بیشتر نمی خوام.می خوام که من رو هم مثل شما بسیجی کنه و بسیجی وار نگه داره تا بتونم انتقام خون شما رو بگیرم و در اخر ،بسیجی گونه در رکاب اقا امام زمان(عج) به شهادت برسم.فقط از شما می خوام برای من هم دعا کنید و تو اون دنیا من رو هم شفاعت کنید.

شاید خدا به حق شما خوبان من گناه کار رو هم بخشید.

 

 


نوشته شده توسط : بسیجی عاشق

نظرات دیگران [ نظر]